vrijdag 28 april 2017

We gaan weer aan de slag...

Na de voorbije radiostilte is dit alweer de zevende bijdrage op rij. De blogger in heer Polo zit blijkbaar terug in het goede ritme, maar wat met de rikketik? Dat bleek een week geleden plots heel andere 'peper'koek. Ben de laatste ochtend in Vessem ontwaakt in cardiale overdrive. Terugkeer met La Pola aan het stuur en een extra pilleke om de boel te kalmeren. Dan maar door naar "Spoed". Bleek een goede beslissing, want daar kreeg ik een nachtje HB (hartbewaking, n.v.d.r.) aangeboden. Vakantie-actie? In de loop van die nacht viel alles spontaan weer in de juiste plooi en mocht ik zaterdag terug naar huis. Zondag opnieuw enige twijfel en een bijkomend ECG. Uitslag geruststellend, geen paniek: het gaat enkel en alleen om een tussentijdse over- en af en toe een tegenslag. Daar kan ik mee leven, en dat hopelijk nog vele jaren lang...

Dus nu opnieuw over naar de actualiteit, de orde van de dag. Die wordt ten huize Polo zoals elk jaar tijdens de aprilmaand beheerst door de agenda's van de NBA Play-offs en het WK Snooker in Sheffield. Daarnaast de laatste voorjaarsklassiekers in het wielrennen en de knock-outfase in de Champions League. Ik bespaar U de details, het zou ons trouwens veel te ver leiden. En zoeken naar iets wat er op dit moment al bovenuit steekt is hopeloos. Maar wel boeiend, want op alle fronten wordt er prima gepresteerd. Toch houd ik ook een oogje op de Franse presidentsverkiezingen. De eerste ronde zorgde voor enige opluchting, nu nog de volgende stap. En wat 'tiran' Erdogan er in Turkije van gaat bakken? Ik ben benieuwd, maar ook naar wat de Spurs en/of Mark Selby & Co nog gaan brengen en of het weer een Spaanse finale wordt in het voetbal. Aan de slag...

7 opmerkingen:

  1. Blijven bewegen en - vooral - veel ontspannen. Niet teveel hooi op de vork.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi grafiekje Marco. Als dat dan nog periodiek voorkomt, lijkt me dat de goede kant op te gaan. Vooral niet stilvallen hoor! Ik wens je nog vele blogjaren mits een volgehouden maar gecontroleerde inspanning van hart en ziel. Als ik zo vrij mag zijn om een suggestie te doen lijkt me hier het aloude spreekwoord :"waar het hart van vol is...loopt de mond van over" wel van toepassing. Laat je vooral gaan Marco.
    Tant saluti dal cuore!
    Ciao

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Louis, Tony & Guy: Bedankt mannen, zal jullie goeie raad in acht nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We gaan sij aant scheld op een bankske zitten me ne frigobox he binnenkort en wa lullen😊

    BeantwoordenVerwijderen
  5. St Anneke Plage? En 't boxke goed vullen... om lang te kunnen lullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. er gebeurd steeds wat op dezen bol, we vervelen ons niet

    BeantwoordenVerwijderen