zaterdag 22 april 2017

Back on track...

Turkije om zeep? Ik denk het wel. Enkele jaren geleden gingen we er nog heen met de hele bende om ons 40 jarig huwelijksjubileum te vieren. Dat kunnen ze daar vanaf nu op hun buik schrijven. Geen vakantie meer in die regio voor Polo & Co. Er zijn nog wel wat alternatieven, toch...? Dan zoeken we het gewoon wat dichterbij. Misschien met minder zon, geen all-in maar ook geen Russen aan het buffet. Voor het Paasweekend gingen we naar Vessem, NL met kinderen en kleinkinderen. Vakantiehuis voor 10 personen: "De Lansert". Relax, spelletjes, wandelen, samen koken, sauna, NBA play-offs kijken. De WiFi is er heel betrouwbaar en stabiel maar heb ik om voornoemde redenen slechts sporadisch gebruikt. We hebben genoten van natuur en samenzijn, terwijl de ergernissen om een machtswellustige tiran die ons geen chocolade eieren gunt er behoorlijk ver van ons bed bleven. Ik heb nog tijd genoeg om mij daar druk over te maken. Over tijd gesproken: het is een hele tijd geleden dat er hier nog iets te rapen viel en dat wil ik goedmaken. Vanaf nu tot het einde van de maand ga ik voor een korte dagelijkse bijdrage. Kwestie van terug wat op dreef te geraken. Om te beginnen enkele anekdotes, losjes weggeplukt uit de voorbije week: "Vlaming ontdekt het katholieke zuiden van Nederland". Vanaf morgen, dus nog heel even...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten