zaterdag 31 maart 2018

Even Geduld a.u.b. ...

Groggy en uitgeteld hang ik in de Scrabble-touwen. 242-318... duidelijke winst voor La Pola. Waarvoor mijn alleroprechtste felicitaties! Respect. Maar de tik is uitgedeeld en duidelijk aangekomen. "Even geduld" dus voor ik er weer helemaal sta. Een storing tijdens een herfstig paasweekend. Zo'n weekend waar weer geen einde aan gaat komen en waar er op alle fronten de  riem wordt afgelegd. Snel-snel moesten onze politiek verkozenen nog wat besprekingen voeren, zodat iedereen op paasvakantie kan vertrekken. Naar verluid zijn de akkoorden binnen, maar als ik daarna lees wat het uiteindelijk geworden is... Veel geblaat en weinig tot helemaal géén wol. Kerncentrales sluiten, maar niet als het onmogelijk blijkt... Wat?? Vervroegd pensioen voor zware beroepen, maar de invulling zal later gegeven worden. Akkoord?? Doe mij dan maar de bankwereld: die stellen op voorhand duidelijk dat er van onze betalingen en ontvangsten gedurende deze paas-vierdaagse niets gaat terecht komen. Dus voor iedereen die zit te wachten op een storting of overschrijving van mijnentwege graag "Even Geduld a.u.b.". Tot zover het slechte nieuws. De positieve berichtgeving is dan weer dat Jan Hautekiet op 1 januari 2019 met pensioen gaat. Eindelijk...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten