donderdag 21 januari 2016

Controle 5

Of zat er toch een addertje onder het gelinkte gras? Voor meer duiding en een uitgebreide bespreking maak ik wel eens meer gebruik van verwijzingen en sluit ik die in via een link in de tekst. Hier ging het om een bespreking in FilmFocus die op de titel Des hommes et des dieux was verankerd. Zou het dit geweest zijn?
Kan het mij nauwelijks voorstellen. Dan toch mijn eigen 'loempigheid'...? Binnen de kortste keren komen we er hier wel achter. Einde controles. Bye bye big brother...

1 opmerking:

  1. Caro Marco,
    Ik denk dat je nog niet alle mogelijke controles hebt uitgevoerd. Misschien ligt de censuur wel aan een combinatie van meerder van je foto's of verwijzingen. Laten we het houden bij de 5 foto's. Wel uit de 5 foto's kan je 10 mogelijke foto-koppels vormen. Het zou ook kunnen dat de oorzaak van de censuur in een trio van foto's ligt. Dan zijn er nog 10 triootjes te controleren. Misschien is een kwartet de oorzaak, dus nog 5 mogelijkheden. Blijft nog de ultieme mogelijkheid van alle 5 foto's samen. nog 1 mogelijkheid dus. Alles bij elkaar zijn er dus nog 26 controles nodig om uitsluitsel te geven. Zo ben je nog even bezig Marco...maar misschien kom je er zo achter. De aanhouder wint (soms). Coraggio amico!

    BeantwoordenVerwijderen