dinsdag 4 juli 2017

Feel the rhythm (inside)...

't Is gebeurd! En dan nog wel in het meervoud: operatie achter de rug, goedgekeurd om volgens plan én in sneltreinvaart weer huiswaarts te keren, de herstelfase aangevat en dan nu finaal de blogdraad weer opgepikt. Een mooie 'vier op een rij' om te beginnen, toch? En dat in de allereerste plaats omdat ik het de hoogste tijd vond om U allen die dit leest van harte te bedanken voor de vele blijken van ondersteuning en aandacht, de 'likes', de schouderklopjes en de ontelbare tot krampens toe opgestoken duimen: in levende lijve, via de telefoon, met sms'jes, in de mailbox en zelfs met een authentieke wenskaart van de post. Duizend maal dank, dan vergeet ik niemand en komt iedereen aan zijn/haar trekken. Merci, het doet deugd en geeft moed. En om die erin te houden sluit ik af met deze: Rhythm is Gonna Get You  Daar ging het hem tenslotte om bij mijn escapade naar de dienst Cardiologie van UZA, Edegem: het ritme van de rikketik. En dus even zoveel dank aan alle artsen en verplegenden die bij 'Operatie Polo' betrokken waren. U hebt fijn werk geleverd en ik zet nog even de tanden op elkaar. So far so good. 
Na dit alles voel ik mij in menigvoud verplicht aan ieder van U om er terug iets deftigs van te maken en bij regelmaat een genietbaar brouwsel op deze blog af te leveren. Dus nog maar een keer vooruit  met die geit, of beter nog "Avanti la Squadra!!!"

1 opmerking: