zondag 22 januari 2017

Sex, leute en muziek...

Vandaag steek ik van wal met een hilarisch vleugje sexualiteit. Voor de jaarwisseling kocht ik de 2017 Zeurkalender van de toen net overleden Peter van Straaten. Dag na dag gaat er een blaadje af en telkens tovert het een van monkel- over glim- tot grijnslach op mijn ouwe taaie-gezicht. Goed zo!! Daarnaast viel mij gisteren als uitgesteld nieuwjaarscadeau ook een lachkalender van Geert Hoste in de schoot. Daarvan moesten meteen 3 volle weken bescheurd worden, en kijk wat ik op 21 januari naast en over elkaar te verteren krijg... Het lijkt er sterk op dat die heren op de achtergrond over een verborgen agenda beschikken. Hoe anders slagen die vettige moppen erin elkaar zo strak getimed te omarmen. Trouwens, mocht ik nog in pre-operatoire gloedvorm verkeerd hebben, dan sloeg deze coïncidentie met nog meer nadruk de geile nagel op de hete kop: ik heb een berg boeken cadeau gekregen met de feestdagen. So..!!? Wat die boeken betreft: een foto ervan krijgt U hier eerstdaags te zien. Besprekingen volgen. 

Wat nu eerst en met de meeste hoogdringendheid dient besproken is mijn laatste bezoek aan De Roma. Neen, ik vergis mij niet en nog minder val ik in herhaling. Vorige zondag kwam de Borgerhoutse cultuurtempel hier al ter sprake, inderdaad. Toen woonden wij met kinderen en kleinkinderen, de hele reutemeteut, een "concert" bij van Kommil Foo. Een link naar een deftige recensie hebt U eigenlijk nog tegoed, vandaar: "link 1". Minder dan een week later zat ik er alweer. Nu met broer Guy om er een van onze wederzijdse nieuwjaars-geschenken te consumeren: Raymond van het Groenewoud Solo. Waar de broers Walschaerts voor een grote bezetting kozen komt Raymond het publiek tegenwoordig in zijn dooie eentje tegemoet. Sterke formule. Heb er heel erg van genoten. Voor zover het nog nodig mocht zijn: een heuse aanrader! En de bespreking? Ook hiervoor kan ik U aan een ernstig enthousiaste recensie verlinken: "link 2". Met "Je veux de l'amour",  "Zjoske schone meid" en "Opblaaspop" sluit hij perfect aan bij het vorige hot-item. Dus houd ik het hierbij vandaag voor bekeken, uitgeschreven en afgerond. Tot morgen, "Ouwe rotkop"... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten