donderdag 13 oktober 2016

Debat of moddergevecht...??

Meestal spui ik hier mijn bedenkingen in een geheel eigen Poloiaanse verwoording, tot het een verwording lijkt van wat er aan de hand is. Daar kan ik dan veel, zoniet alle kanten mee uit. Maar soms is dat niet aan de orde, want lees ik de perfecte uiting van gevoelens en beoordeling in de woorden van anderen. Bij deze plaats ik, met welwillende toestemming van de auteur, een Facebook-quote van Pascal Angilis, waarin hij het totale gebrek aan stijl én inhoud tijdens het tweede Trump vs Clinton-debat aan de kaak stelt. Met bijhorend illustratief beeldmateriaal...

"Ummm...on another note...last night we witnessed the second presidential "debate".
I have a few thoughts I'd like to share.
1: my 5 yr old and my 7 yr old would have had a more civilised exchange of words and thoughts.
2: Out of 300 million Americans there has to be at least one person out there for each party that is more qualified than these two characters. I mean , people are actually cheering for these proven crooks/liars....
Have standards for the presidency of this great nation fallen to such lows???"

Right to the point, maestro. Had het niet beter kunnen samenvatten. 
Wie toch meer details wil kan hier klikken...

2 opmerkingen:

  1. "Onze" normen en waarden zijn in gevaar, in zoverre niet in afbraak. Dat is niet enkel te wijten aan I.S. Helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. moeilijk verhaal alhoewel gemakkelijk toch niet TRUMP dat zou alle verbeelding tarten - en, mijn mening het is Trump die erin "slaagt" de debatten steeds in moddergevecht te laten verlopen, vanaf eerste zin zit het erop en als tegenpartij kan je niet anders dan steeds te moeten verdedigen - jammer maar helaas (pindakaas)

    BeantwoordenVerwijderen