donderdag 29 oktober 2015

Een Herenakkoord....

Poenpakker Leekens had het in zijn eerste interview na de wansmakelijke overname bij Lokeren over een gentlemen's agreement. Moet je maar durven als je net een jonge collega een dolk in de rug hebt gestoken. Mes in de rug. Mac the Knife...
Hoe kan het ook anders?! Deze over-lijken-stapper is trouwens niet aan zijn proefstuk toe. Beter dan wat Marec er van maakte is bijna niet mogelijk. Als twee heren van stand die gniffelend hun exploot bespreken geeft hij het schurkenduo weer. Mister 90% Leekens en de Don Corleone van Eksaerde, Roger Lambrecht. Georges glorieus als in zijn 'beste dagen', wat die ook mogen geweest zijn. Toch stel ik dat hij andermaal aan zelfoverschatting doet als hij denkt dat door Bob Peeters buiten te (laten) werken de job zo goed als geklaard is. De resterende 10% staan voor het 'redden' van Sporting Lokeren, het voetbalclubje van 'den bandenmarchang' van Daknam. Bij ontstentenis van een glazen bol kan ik het niet met zekerheid zeggen, maar ik vrees dat dit een zeer foute inschatting mag genoemd worden. Ik hoop zelfs dat hij daar in al zijn glorie en eigenwaan over struikelt. Jammer voor de club. Maar de voorzitter wens ik een door eigen schuld heel dikke bult toe. En exit Leekens. Hopelijk voorgoed deze keer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten