zaterdag 2 februari 2019

Mini Winter Wonderland...

Wie de kleine beetjes sneeuw niet eert
is de mega-winterplaat niet weerd...

En dus begeef ik mij wanneer de gelegenheid zich voordoet naar onze eigenste Polder, zelfs als er maar een likje wit is neergedwarreld. Is toch de moeite niet hoor ik daar prevelen. Toch wel. Kijk nu zelf, twee keer code oranje volgens het KMI. Dan gaat een mens toch op stap zou ik denken. Natuurgebied met de ons en u  ondertussen zo vertrouwde Galloway runderen. Jong en oud, groot en klein. Twee keer dezelfde doorkijk, maar wat een verschil in kleuren. Het hele palet van Breugel tot en met Tuy(n)mans, alles komt aan bod. Ekster steekt een helpende hand toe als er op het hoofd moet gekrabd worden, want jeuken doet het blijkbaar altijd. En die fijn gedresseerde toplaagjes sneeuw, ze geven een extra cachet aan alles wat zich aandient op mijn pad: van dit wandelpaaltje tot en met een bruine winterdistel. Mini Winter Wonderland...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten