donderdag 20 september 2018

Bloednuchter...

heel even tijd voor nuchtere praat
alcoholvrij? yep, ben één jaar zonder

wat gaat het snel
nooit gedacht
en al helemaal niet verwacht

niet altijd, maar toch heel dikwijls "krnwtr"
0,0% toestanden zijn niet echt aan mij besteed
nogal wat fruitsap, juist: appel en -sien

voel ik mij veel beter? geen idee
een beetje beter? mogelijks
ik wil en hoef het niet te vergelijken

en al helemaal niet terug te draaien om uit te testen
voor mij werkt het prima, en da's voldoende...
ketemoe lagi !

3 opmerkingen:

  1. Ciao Marco,
    Proficiat met je "onthouding". Je lijkt wel een echte asceet.
    Wat zal je volgende stap zijn,...intrede in een klooster?(maar geen trappisten)
    Gezondheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marco,
    Proficiat voor je volhouden, wat het gebruik van alcohol betreft.
    Verder ook voor het feit dat Kommilfo vooral dankzij jouw optimistische
    commentaren over hun prachtige liederen er vandaag in geslaagd is de trofee
    van de Lage Landen in Zoutelande te veroveren.
    Blijf ervoor gaan, man.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op Mount Athos (Kerkstaat in Griekenland) kunnen mannen voor één week verblijven om te genieten van het kloosterleven. Heb je zin?

    BeantwoordenVerwijderen