donderdag 10 november 2016

Voggers in crime...

Sinds enkele weken zijn Pola en Polo de trotse dragers van een  vogmask, een "fijnstof-masker". Zij draagt het Waves- en ik het Stone-model. Vers gefilterde lucht tijdens de fietstochtjes naar onze iMac-cursus. Was heel even wennen, maar zeer tevreden. Ook mijn dagelijkse verplaatsing naar de bestralings-unit in Sint Augustinus leg ik gemaskerd af. Toch een heel ander gevoel van ademen als je tussen het ochtendverkeer moet slalommen. Ik kwam op het idee dankzij een FB-post van vriend/ oud-leerling/ ondertussen BV George Arrendell. Bedankt voor de hint George, en nog veel succes met je hippe onderneming. 
En nu ik toch bezig ben met FB-verwijzingen: om de twee jaar verschijnt er daar een foto van een viertal gezellig tafelende mensen. Wij met een stel jonge "Hollanders" die dan ook nog eens dichte familie van ons zijn. Het is niet dat we met de rest van onze nakomelingschap nooit gaan eten, ho maar, maar gekoppeld aan die FB-herinneringen is dit wel een leuke/toffe gewoonte geworden. 2012 en 2014 zaten we in A'dam, deze keer was het te doen in Restaurant Walrus op het Antwerpse Zuid. Lekker gegeten, gezellig gezeten, volks getafeld, prima gezelschap. En ja, zo zien we er dus uit zonder maskers. Nog steeds...

1 opmerking:

  1. goede gewoontes nooit afleveren
    wat betreft de maskers ZIJN JULLIE COMPLEET ZOT GEWORDEN :)

    BeantwoordenVerwijderen