vrijdag 18 december 2015

Laatste week voor de TOP 12 - 2015

Voor ik hier aan de jaarlijkse FOTO-TOP 12 begin beschouw ik het als mijn vrolijke plicht om iedereen die met mij de overstap naar de nieuwe blog gemaakt heeft van harte te danken. Zonder U heeft deze schrijverij geen zin. Zonder Uw dagelijks bezoek aan de blog, al dan niet via de Facebook-link, zou de leute en de voldoening voor mij heel wat minder zijn. Het stoom aflaten en mijn ei kwijtraken is één, maar weten dat de foto's bekeken en de teksten gelezen worden is voor mij de stimulans om iedere keer het nieuws met andere oren te beluisteren en daarna een eigenzinnige beoordeling of een idiote commentaar in elkaar te flansen.
Of die de publicatie haalt hangt van heel wat zaken af, terwijl al die dingen op zich dan weer alleen met mij te maken hebben. Zo dus... Vanaf heel binnenkort hoop ik U in groten getale elke dag weer virtueel te mogen treffen om U op zeer eigenwijze "wijze" één van mijn geselecteerde prentjes voor te houden.
Maar laat ons niet te moeilijk doen, en gewoon even klinken op wat geweest is en wat nog komen kan...!!


Proost!! Santé!! Cheers !! Prost!! Chin Chin!! Salut!!
Op naar de laatste 12 korte bijdragen 
MMMP   Jaargang 1  2015 - ....
Nog twee keer slapen !!

1 opmerking:

  1. Ik kijk er naar uit. Ongeduldig. Als een klein kind. Met hoge verwachtingen. Wetend dat deze zullen ingelost worden. Shoot.

    BeantwoordenVerwijderen