donderdag 17 december 2015

Het deksel op de neus...




Bye bye, mister Mourinho: exit Chelsea.
Je zal er zelf niet rouwig om zijn, veronderstel ik.
Natuurlijk moest dat er nu eenmaal van komen.
Zelf gezocht, en allicht heel blij met die ontslagpremie.
Het is ooit anders geweest: toen je met veel ambitie en heel gedreven coachte om de hoogste toppen te bereiken. Maar dan al te snel en teveel kuren gekregen. Een nors en ambetant ventje was je geworden, waar het ongenoegen van afdruipt, het onvermogen niet meer te camoufleren is en voor wie elke vorm van respect verdwenen is.  De financiële buit is binnen en jou kon het al lang niet meer schelen. Ach, waarom maak ik mij druk? 't Is toch maar voetbal zeker...

1 opmerking:

  1. deze man ook niet mijn beste vriend, mij bijgebleven een slechte verliezer remember zijn passage bij de koninklijke, overspeelt door Barca maar het was de schuld van de scheidsrechters

    BeantwoordenVerwijderen