vrijdag 7 augustus 2015

In de greep van de zomer....

Met momenten zitten onze weermakers/-voorspellers er dicht bij, zo niet boenk oep. Er ging een tweede schijf (sub)tropisch weer over onze contreien schuiven, en dat heb ik geweten. Klimatologische genotsmomenten om 'U' tegen te zeggen: woensdag was al top, prima fietsweer en een rondje van-alles-wat met onze 'jonge' Pito-contacten. Avondje La Pipe om af te sluiten. Gisteren luie dag: ik begin het expert-niveau te benaderen. Wel enkele tickets voor het Louvre opgehaald, en omdat ik toch in dé Fnac was, mijn oog laten valen op nog een paar cd's: Cohen en Vedder zijn altijd welkom. Ook genietbaar bij hoogzomerweer...

Tegen de avond een mini-workshop 'Sebastiaan'...

Dit is de spin Sebastiaan
Het is niet goed met hem gegaan
Luister!
Hij zei tot alle and're spinnen:
Vreemd, ik weet niet wat ik heb
Maar ik krijg zo'n drang van binnen
Tot het weven van een web...
Ik probeer dus in eigen tuin datgene wat ik lees in praktijk te brengen. Er is nog veel progressie mogelijk.


Vandaag blijf ik gewoon door genieten en heb nog even weinig gedaan. Wel even checken of alles fotografisch klopt. Dan met Phil Jackson aan de slag en op weg naar een eerste titel met de Bulls. Zeer inspirerend.

Vanavond nog meer goeie punten voor Sabine & Frank: afkoeling voorspeld. Lichte regenbui en à la minute 5 graden minder. Armand Pien zal content zijn...
Ik ook. Kort verslag. Weinig werk.
Vakantie...



1 opmerking:

  1. Hola Marco, je bent goed aan het zomeren , zo lijkt me ! Je krijgt groeten van Caroline VdS , van mij uiteraard ook , en wat zomeren betreft, het lukt , maar zonder hoed of ander textiel ...

    BeantwoordenVerwijderen