zondag 31 december 2017

Opnieuw, opnieuw... van oud op nieuw!!!

Zo, dat was het dus weer. De FOTO TOP12-2017 zit erop. Elke dag, met de regelmaat van de klok, heb ik de afgelopen douzaine een digitaal portret op U losgelaten. Zelf gekozen, gewikt en gewogen. Geheel naar eigen goesting en smaak geselecteerd uit een goede 7000 die afgelopen jaar de iPhoto bibliotheek wisten te halen en mijn vroegtijdig "hakbijlen" hebben getrotseerd. De laatste twaalf kreeg U net als bij de vorige edities in geheel willekeurige volgorde gepresenteerd. Van Uw voorkeuren en appreciaties heb ik met veel plezier kennis genomen, en die kunnen misschien achteraf nog leiden tot een verrekend klassement. Wie weet? Andermaal dank voor U Waandacht en betoonde interesse. 


En dan nu, op naar de overgang. Voor het gemak van het samen mét mij ouder wordend blogpubliek heb ik de vertrouwde blokkendoos bovengehaald. De gepaste cijfercombinatie, het juiste blokje, één slag in de goede richting draaien. Gelukt? Goed zo, ben er helemaal klaar voor. Hoop van en voor U hetzelfde. 2017 overleefd, op naar 2018. Wens U allen een vlotte passage toe, met voorspoed en gezondheid op Uw weg. En mocht het ooit nodig blijken: "Kom hier dat ik U draag..."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten