woensdag 13 december 2017

Murphy "Light"...

De Stanley-blazers hebben hun werk gedaan. Het was bij momenten zelfs heerlijk warm hier en soms leek het dat ook de ketel er opnieuw zin in kreeg. Maar van schone schijn alleen krijgt een mens het niet blijvend warm en dus is daarnet de strijd aangevat. De mannen hun werk laten doen lijkt me het beste... Daarmee zit ik nu half geïsoleerd in een hoekje, stilletjes afwachten en hopen dat alles goed komt. Ondertussen mag de MNM1000 voor mij de lijstjes-spits afbijten. De eerste van de eindejaars muziekmarathons. Heb er al betere gehoord, want niet echt mijn genre, maar voor de installateurs lijken het ware arbeidsvitamientjes. Dan nemen we het dj-geleuter en de reclame-jingles er maar bij zeker? Door dit alles zou ik bijna vergeten dat er de voorbije dagen ook wat verkeersproblemen waren. Sneeuw in België. Hoorde ik dat goed maandagochtend: 1300 km file? Tja, dat heb ik dan alleen van horen zeggen hoor. Heb het die dag bij een korte ochtendrit naar Hoboken Centrum gehouden. Vóór de sneeuw er met bakken uitviel. Wat ik erger vind is dat door de drukte en mijn eigen snot-en-kwiel situatie het er niet van gekomen is nog een wandeling naar de besneeuwde Galloway-youngsters te maken. Moeten prachtige beelden geweest zijn, maar die heb ik gemist. Dan toch nog een Murphy "Light"..? 

1 opmerking:

  1. yep 1300km file en ik, ik zat erin op mijne fiets 1u35 om thuis te geraken met vallen en opstaan (één keer gevallen zonder erg)
    eerste 30 minuten vond ik het nog plezant en een uitdaging nadien niet meer en lichtjes onderkoeld thuis - 2 dagen later ontsteking van de urinewegen, volgens dokter niets met de fietstocht te maken :)
    ik heb lichte twijfels - nu aan de antibiotica

    BeantwoordenVerwijderen