maandag 31 december 2018

En opnieuw, en opnieuw, en opnieuw....

Gaat het ons in 2019 nog lukken? Ik mag het hopen, en geloof er sterk in. Daarom ook dat ik de al te lange traditie van "rood-witte blokjes draaien om de jaarwende aan te geven" ter zijde schuif. Goud op zwart, een decor met klasse en in stijl. Zo wil ik deze keer de opstap naar een volgend kalenderjaar maken. Zet u maar schrap. Van tutoyeren is geen sprake, maar de gehoofdletterde "u" zult u vanaf nu moeten missen. Van het toneel verdwenen. Wat het dan gaat worden? Time will tell. Geen voorspellingen meer doen en al helemaal geen beloftes uit de kast halen. Verwachtingen daarentegen, en hoop op een goede afloop... die wil ik blijven koesteren. En vertrouwen. In de toekomst. Keep the Faith.

En mocht het nodig zijn - u weet maar nooit - geldt ook in 2019 het oersterke "Kom hier dat ik u draag..."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten