maandag 19 december 2016

Op naar het einde: "Voorwaarts Mars..."

Deze komt iets te laat, maar kan er nog net tussenin: een lezenswaardig Marsnummer hetwelk U bij het einde van dit jaar 'nog even' aan het denken kan zetten. Nog even, want morgen begint 'ónze' lijst van 2016: de FOTO TOP12. Voor alle duidelijkheid: de link op Facebook blijft bestaan en daar zal elke dag de betreffende foto ook te zien zijn. Wil U de bijhorende poging tot haiku lezen dan moet U wel even klikken om effectief op de blog te komen kijken. Zoals U al gewoon bent te doen om de hele tekstgewrochten tot U te nemen. U kan ook het blogadres zelf bij Uw favorieten plaatsen, en dan mist U gegarandeerd niks van deze unieke collectie. Alles staat klaar in de planning, de meest subjectieve keuzes zijn door schrijver dezes zelf gemaakt en worden U dus vanaf morgen twaalf keer op rij door de strot geduwd. Slikken of verzuipen. Spuiten is deze keer geen optie. Eén nieuwigheid dit jaar: ná de titel en vóór de foto&haiku pleeg ik elke dag een kort stukje tekst over wat mij alsnog bezighoudt. Gedisciplineerd als ik ben, maar U mij misschien nog niet kent, wil ik in de aanloop naar de feestdagen en bijhorende exhibities niet teveel beslag leggen op Uw kostbare pre-party-tijd. De aanhef zal echt nooit langer zijn dan exact vijf regels. Af of niet af? Dan maar in heuse jaren '60-cinema-stijl met een "open einde"...

2 opmerkingen: